Notices
Finer Living You've got the car-- but do you have the life? Discuss good eats, good drink, good threads. Want the latest toys? Want to live it up? This is your place.

Favorite Jeans

Old 12-30-2008, 07:14 PM
  #31  
NeverBoneStock
Premier Member
iTrader: (24)
 
NeverBoneStock's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: Vancouver, WA
Posts: 3,056
Received 61 Likes on 50 Posts
Originally Posted by MaxToTheG37 View Post
any jean that fits like a cowboy wrangle is ghey...
You mean Stranglers ....
NeverBoneStock is offline  
Old 12-30-2008, 07:15 PM
  #32  
Gamedog
Sam Rothstein
iTrader: (9)
 
Join Date: Feb 2008
Location: Riverside/San Diego, CA
Posts: 10,435
Likes: 0
Received 7 Likes on 7 Posts
Originally Posted by Graham View Post
I thought it was funny, David, how you mention the crotch ripping, as it was the same problem I have, the couple pairs I have, have all been fixed from me ripping the crotch. Now they all have like double the material in my ***** region.
LOL... Yeah... I tried using the old school "safety-pin" deal on them and it would make them worse.... My girl loves the easy access though... She always trys to stick here hand thru the tears and eventhough she has small hands, she ends up making the tears bigger... Hehehe... So yeah... I guess there is a "plus side" to everything....
Gamedog is offline  
Old 12-30-2008, 07:18 PM
  #33  
vinnys coupe
Registered User
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2006
Location: New York
Posts: 4,395
Likes: 0
Received 1 Like on 1 Post
any destroyed shiaattt
vinnys coupe is offline  
Old 12-30-2008, 07:26 PM
  #34  
heff
Registered User
 
heff's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: stoon Canada
Posts: 1,277
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
these are my favorite jeans, you know regular night at the club
Attached Thumbnails Favorite Jeans-tight.jpg  
heff is offline  
Old 12-30-2008, 07:30 PM
  #35  
Graham
Premier Member
 
Graham's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: OC, and SFV
Posts: 2,291
Likes: 0
Received 1 Like on 1 Post
Originally Posted by Gamedog View Post
LOL... Yeah... I tried using the old school "safety-pin" deal on them and it would make them worse.... My girl loves the easy access though... She always trys to stick here hand thru the tears and eventhough she has small hands, she ends up making the tears bigger... Hehehe... So yeah... I guess there is a "plus side" to everything....
Natural A/C, but really, my dry cleaning people were able to fix them for like 5 bucks by adding more denim material to the crotch and sewing up the hole. So don't just toss them if they are still looking new, besides the rip.
Graham is offline  
Old 12-30-2008, 07:32 PM
  #36  
gan78mao
Registered User
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2007
Location: SoCal, Irvine
Posts: 2,880
Likes: 0
Received 1 Like on 1 Post
Energie are one of my favorites too!!!!
gan78mao is offline  
Old 12-30-2008, 07:34 PM
  #37  
heff
Registered User
 
heff's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: stoon Canada
Posts: 1,277
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
^ use to like energie but i had a few pairs and found the crotch ripped too easy
heff is offline  
Old 12-30-2008, 07:35 PM
  #38  
Graham
Premier Member
 
Graham's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: OC, and SFV
Posts: 2,291
Likes: 0
Received 1 Like on 1 Post
What's with designer jeans and crotch ripping for crying out loud?
Graham is offline  
Old 12-30-2008, 07:38 PM
  #39  
MaxToTheG37
Super Moderator w/ Boost
iTrader: (3)
 
MaxToTheG37's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Knoxville TN
Posts: 7,042
Likes: 0
Received 1 Like on 1 Post
Originally Posted by Gamedog View Post
^ Nope... Just in shape bro....

Which reminds me... Skinny Jeans = FTG's (For The Gheys) Sorry.. Not my style at all...
hah no ... no way... Just body structure....

I am by no means in shape but when I was a senior in college I weighed 297 and was pretty ripped... in the Best shape EVER... and those skinny brands could ever touch me...lol

all about body shape... some guys can be broken like toothpicks....some cant ....LMAO....
MaxToTheG37 is offline  
Old 12-30-2008, 07:38 PM
  #40  
heff
Registered User
 
heff's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: stoon Canada
Posts: 1,277
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
^and charging an arm and a leg or your first born....
heff is offline  
Old 12-30-2008, 07:40 PM
  #41  
gan78mao
Registered User
iTrader: (1)
 
Join Date: Sep 2007
Location: SoCal, Irvine
Posts: 2,880
Likes: 0
Received 1 Like on 1 Post
^serious! LOL
gan78mao is offline  
Old 12-30-2008, 07:58 PM
  #42  
VIP G
Registered User
 
Join Date: May 2008
Location: Jacksonville, FL/ Carmel, NY
Posts: 1,170
Likes: 0
Received 6 Likes on 2 Posts
Micheal Kors - very nice material and feel
A&F - def my favorite fitting jeans, so comfortable
Express - I work there so I gotta like em lol
VIP G is offline  
Old 12-30-2008, 08:04 PM
  #43  
chasemyaccord
Registered User
Thread Starter
iTrader: (2)
 
Join Date: May 2005
Location: Irvine, CA
Posts: 2,621
Likes: 0
Received 1 Like on 1 Post
Originally Posted by Graham View Post
Listen Wrangler boy, just because you live like Farve and wear KMart brand and have pick up games in them doesn't mean you have to bring down us fashionable folks. Vintage NHL jersey's don't count as fashion.
LOL.

Originally Posted by Graham View Post
That was always my thought, Guess jeans = T-top IROC Camaro and Mullets.
hahahaha, what's wrong with camaros?? and mullets?!??! my college roommate grew a mullet once for fun and it was stylin! plus mullets are the reasons we have great movies such as



Originally Posted by Graham View Post
And you'll be getting some R & R's when I actually can make it down to my denim guy and bring you along. $60 dolla make you holla!
60 dollar R&R jeans??? wow that's nuts. can i go?? lol

Last edited by chasemyaccord; 12-30-2008 at 08:07 PM.
chasemyaccord is offline  
Old 12-30-2008, 10:31 PM
  #44  
vinnys coupe
Registered User
iTrader: (1)
 
Join Date: Dec 2006
Location: New York
Posts: 4,395
Likes: 0
Received 1 Like on 1 Post
Originally Posted by VIP G View Post
Micheal Kors - very nice material and feel
A&F - def my favorite fitting jeans, so comfortable
Express - I work there so I gotta like em lol

working in express!! you gotta hook a brutha up

Last edited by MaxToTheG37; 12-30-2008 at 11:29 PM.
vinnys coupe is offline  
Old 12-30-2008, 10:35 PM
  #45  
terp2007
Registered User
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 96
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
seven jeans are terrible. quality is wayyy worse than normal Banana Republic jeans.
terp2007 is offline  

Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: Favorite Jeans


Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.